top of page
Vrh
POSLOVNE VSEBINE

10 elementov oblikovanja delujočih strokovnih ciljev (skozi prizmo NLP)

Postavljanje ciljev postaja vse bolj potrebna veščina - tako v poslovnem svatu kot v zasebnem življenju. Pa si znamo sami postaviti učinkovite cilje?

10 elementov oblikovanja ciljev

7 idej kako do več ravnovesja v življenju

Doseganje življenjskega ravnovesja v principu pomeni, da dnevno doživljate dosežke (achievments) in zadovoljstvo (enjoyment) na različnih področjih svojega življenja.

Več ravnovesja v življenju

Vplivanje, psihologija prepričevanja

Naša uspešnost je, tako zasebno, kot poslovno, v veliki meri odvisna od naše sposobnosti hitrega sprejemanja (pravilnih) odločitev, razvijanja pozitivnega vpliva, grajenja prepričljivosti v dialogih ter naših pogajalskih sposobnosti.

Psihologija prepričevanja

5 grehov uporabe ppt pri javnem nastopu

PPT lahko vaš govor naredi uspešen ali pa porazen. Kako?

Uporaba ppt pri javnem nastopu

Imejte jasno predstavo, kaj želite doseči

Do nesporazumov ali neučinkovite komunikacije običajno prihaja, ker govornik nima jasne predstave:

  1. kaj želi, da se zgodi kot rezultat komunikacije ali dialoga,

  2. kako »dostaviti« informacijo na način, da ga drugi sprejme, razume in nanjo pozitivno odreagira.

Imejte jasno predstavo

Izogibajte se neprimernim vprašanjem

Običajno pričakujemo, da če postavimo vprašanje, dobimo odgovor. Pa vendar … Ste kdaj doživeli, da ste postavili vprašanje, dobili pa nazaj rafal jeznih besed, v smislu: »A se delate norca? A se zafrkavaš? Ne sprašujete me bedarij!«

Izogibajte se neprimernim vprašanjem

Dvoje ušes in ena usta - podpora aktivnemu poslušanju

»Problem komunikacije ni toliko v izbiri besed,

kot v tem, da večina ljudi ne posluša z namenom, da bi razumeli,

temveč z namenom, da bi odgovorili.«

Aktivno poslušanje

Preden spregovorite, vzpostavite dober stik

V enem od priročnikov učinkovite komunikacije za učitelje, je v uvodu zapisano:

 

»Učenci vas ne bodo spoštovali, ne poslušali,

dokler ne bodo vedeli, da vam je mar zanje!«

Vzpostavite dober stik

5 razlogov zakaj so sestanki izguba časa

Sestanki naj bi bili pogonski motorji produktivnosti in kreativnosti v podjetjih, a mnogokrat zaradi neustrezne izvedbe povzročajo ravno nasprotne učinke: izgubo volje, zadržanosti izraziti svoje mnenje in ideje, izogibanje sestankov.

Preberite si kateri vzroki povzročajo največje izgube časa in uporabne nasvete za izboljšanje učinkovitosti vaših setankov.

Zakaj so sestanki izguba časa

10 načel boljšega upravljanja s časom

V današnjem času se soočamo z vse daljšim seznamom nalog in manj časa v katerem jih je potrebno opraviti. Prav zaradi tega (pa tudi mnogih drugih razlogov) je upravljanje s časom postala nepogrešljiva lastnost vsakega posameznika - tako v zasebnem kot v poslovnem življenju.

Boljše upravljanje s časom

Dober prvi vtis

Pri grajenju prvega vtisa gre primarno za vzpostavitev povezave, odnosa, iz katerega lahko zarastejo poslovna sodelovanja, priložnosti za napredovanje ali koristna nova znanstva.

 

Iz dela in raziskav socialne psihologinje Amy Cuddy je razbrati, da ljudje v času spoznavanja drugih iščemo odgovor na dve ključni vprašanji:

  • Ali tej osebi lahko zaupam?

  • Ali jo lahko spoštujem?

Dober prvi vtis

7 skrivnosti govorice telesa uspešnih ljudi 

Včasih je pomembnejše, kako se gibljemo, kot kaj rečemo. Naš um namreč nezavedno in avtomatično prepoznava tudi najmanjše signale, ki jih oddajajo naše geste. Kot pravi aksiom NLP, sta telo in um povezana in vzajemno vplivata drug na drugega.

Govorica telesa uspešnih ljudi
bottom of page