©2018  Helena Zajec.

© Vsa besedila so avtorsko delo Helene Zajec in jih je brez predhodnega soglasja prepovedano kopirati ali kako drugače razmnoževati!

Zakaj dober namen žal mnogokrat ni dovolj

June 8, 2018

Malodane vse svoje življenje  sta dedek in babica preživela složno, v ljubezni in razumevanju; srečna in zadovoljna.

 

Ko pa se je nekega dne babica sprehajala po vrtu in občudovala njegovo lepoto, se je začudila, ko je opazila, da je del vrta, ena od gred ostala neobdelana.

To se jima še ni zgodilo; pomislila je in v njej se je prebudila dobra misel: »Moj mož obožuje brstični ohrovt, pa nič ga nisva posadila. Posadila ga bom tukaj in mu ne bom nič povedala. Kako bo presenečen, ko bo kmalu zagledal poganjke.«
Nekaj kasneje se je po istem delu vrta sprehajal tudi dedek. Tudi on se je začudil, ko je videl, da greda ni obdelana. »Zares se starava,« si je rekel in se takoj odločil: »Posadil bom tukaj rože, moja žena jih obožuje in razveselila se bo, ko jih bo zagledala.«
Kar sta se odločila, sta tudi storila. Ona je posadila brstični ohrovt, on pa rože. Naslednje dni sta oba skrivoma odhajala na vrt in pazila in obdelovala svojo gredo. Ona je »plela« vse, kar ni bilo podobno brstičnemu ohrovtu, on pa vse, kar ni bilo podobno poganjkom rož, ki jih je posadil...


In kaj se je zgodilo z gredo? Bila je sicer lepo urejena, a ostala je … prazna!

 

V RAZMISLEK:


Eden od aksiomov NLP pravi: »Vsako dejanje ima dober namen.« Ste že kdaj z dobrim namenom, kot babica in dedek, načrtovali, kupovali, organizirali… na koncu pa s kančkom razočaranja »spoznali«, da oseba, ki ji je bila vaša pozornost namenjena, tega ni (znala) ceniti ali se ustrezno odzvati?
 

Dober namen žal mnogokrat ni dovolj. Je kot darilo, ki smo ga pozabili zaviti. Lahko cenimo namen, a težko se ga iskreno razveselimo, če ga prejmemo v nakupovalni plastični vrečki trgovca, s ceno še nalepljeno.

Način, kako stvari storimo, sporočimo, včasih ključno vpliva na to, kako, in če sploh, bo naš »dober namen« dosegel svoj učinek.

 

Morda pa je razlog iskati v razliki med cilji, potmi do njih (strategije) in načini, kako cilj in pot predstavimo in kdaj (taktike)?

 

Žal se dogaja, da za doseganja svojega dobrega namena, izberemo načine, ki zaprejo sogovornikov um in srce. Pa naj gre za »samo mojo« dobro podjetniško idejo, (moje) sanjsko potovanje, s katerim sem »presenetila«  partnerja ob obletnici, ali pa za prepovedi in zapovedi, ki jih z malo pojasnil dajemo svojim otrokom.

 

Brez ustrezne komunikacije in sposobnosti vživljanja v sočloveka, da izberemo pravo stvar v pravem trenutku, bo naš dober namen obsojen, da ostane le… NAMEN.

Ali, kot sta ugotovila babica in dedek, tudi dobra dela rabijo komunikacijo, da rodijo sad!

 

 

 

Please reload

Our Recent Posts

Najboljša ali najslabša jed?

September 9, 2019

Obrni pogled vase!

March 17, 2019

Stres nas (lahko) osvobodi spon

January 17, 2019

1/1
Please reload

Tags

Please reload

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now