Recite stop kajenju!
Image by Daniel Ramos

Kajenje je navada, ki ste jo razvili zaradi različnih razlogov. Izziv kajenja je v dejstvu, da »program kajenja« v vašem umu zdaj, pot velikem številu ponovitev, deluje samodejno in brez nadzora.

Vi se le odzivate na impulze, želje po cigareti, z malo moči, da bi ta program ustavili ali zamenjali.

Razumite: Ljudje smo bitja navad! Navade (čustvene, miselne, vedenjske, prehrambne ipd.) poganjajo 90% našega življenja. Ti »programi« delovanja se nahajajo v podzavesti, kjer tečejo avtomatično in večinoma brez našega zavedanja. Z močjo volje jih težko ustavimo in spremenimo, zato s hipnotičnimi tehnikami odpremo pot do vaše podzavesti, da vanjo »zasejete« nov program, po katerem naj se odvija vaše življenje.

Spremeni program, spremeni rezultat!

Kajenje ima veliko neposrednih in posrednih škodljivih učinkov za vaše zdravje in vaše življenje. Pomislite na vse strupene snovi, ki jih z vsakim vdihom vnašate vase. Pomislite na pljuča, kondicijo srca in ožilja, povečano tveganje za razvoj raka ali na socialne omejitve! Vem, ni mi potrebno razlagati, da kajenje škoduje zdravju. To veste tudi vi!

 

Zato ste se odločili, da s kajenjem prenehate. Ker je kajenje običajno dolgoletna praksa, je tudi utrjena navada, kjer moč volje enostavno ne zmore spremeniti teh utrjenih vzorcev, ki so se v vaši podzavesti naselili, utrjevali in rastli leta in leta.

 

Tu vas hipnoterapija vas učinkovito podpre pri vaši odločitvi, da dokončno prenehate s kajenjem!

 

Preko sugestij razvijete bolj ljubeč in spoštljiv odnos do sebe in svojega zdravja, odklonilen odnos do dima, cigaret in kajenja nasploh tako, da po cigaretih enostavno ne posežete več.

Še obveza za vas: vzdržite se kajenja vsaj 1,5 h pred obiskom.

Kako torej do prenehanja kajenja?

In tako bo kajenje le še del vaše osebne zgodovine!

1.

Sprejmite jasno, trdno, samostojno in nedvoumno odločitev, da postajate nekadilec / nekadilka!

2.

Prijavite se na informativni pogovor, na katerem se pogovoriva o dejavnikih, ki vplivajo na kajenje, da lahko za vas pripravim individualne program prenehanja kajenja.

3.

Zavežite se za vsaj 6 – 10 obiskov. Kajenje namreč vadite leta in leta, zato je to eno bolj  trdovratno zakoreninjenih navad, ki potrebuje določeno število ponovitev, da razpade.

4.

Tudi po zaključku procesa vzdržujte nove mentalne programe: ali s samohipnozo ali z občasnim (1x mesečno) obiskom pri meni.

Brezmejen Si | Izobraževanje in svetovanje | Helena Zajec, s.p. 

Tacenska cesta 135a, SI - 1000 Ljubljana

Helena Zajec

gsm: 041 326 379

mail: helena.zajec@fokusnlp.si

© Vsa besedila so avtorsko delo Helene Zajec in jih je brez predhodnega soglasja prepovedano kopirati ali kako drugače razmnoževati!

©2018  Helena Zajec.

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now